Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Przejdź do treści


Silnik Hybrydowy (przekrój) AE34501WM



Bardzo szczegółowe narzędzie instruktażowe z 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 1500 cm³ z górnym wałkiem rozrządu DOHC i systemem VVT-i (Variable Valve Timing). Ten model obejmuje wielopunktowy wtrysk elektroniczny, silnik planetarny i pasek transmisyjny (CTV) zintegrowany z hybrydowym systemem (THS) Toyoty, obejmującym zarówno silniki benzynowe, jak i elektryczne. Trener umożliwia elektryczny obrót silnika i generatora, umożliwiając praktyczną naukę technologii hybrydowej, odzyskiwania energii, układów hamulcowych, integracji zawieszenia i wydajnego transferu mocy za pośrednictwem zaawansowanych komponentów przekładni i grupy różnicowej. Model obejmuje również szczegółowe komponenty hamulcowe, wał napędowy i elementy zawieszenia, zapewniając kompleksowe zrozumienie interakcji układów hybrydowych z komponentami napędowymi.


  • Toyota Hybrid System (THS): Zintegrowany silnik benzynowy i silniki elektryczne z odzyskiem energii i wieloma trybami pracy.
  • Silnik 4-cylindrowy: pojemność skokowa 1500 cm³, wałek rozrządu DOHC w głowicy, 4 zawory na cylinder, z VVT-i i wielopunktowym wtryskiem elektronicznym.
  • Elektrycznie sterowane elementy: Silnik i generator można obracać elektrycznie, co umożliwia szczegółowe badanie i analizę.
  • Silnik planetarny i skrzynia biegów: Posiada pasek transmisyjny (CTV), koła zębate i grupę różnicową do kompleksowego szkolenia w zakresie skrzyni biegów.
  • Układ wydechowy: Zawiera kolektor wydechowy z sondą lambda do badania emisji i kontroli spalin.
  • Elementy układu hamulcowego: Produkt zawiera dołączone hamulce tarczowe i zaciski do obserwacji elementów układu hamulcowego i jego funkcjonalności.
  • Działający wał napędowy: połączony z silnikiem i skrzynią biegów, umożliwiający uczniom zrozumienie, w jaki sposób osiągi silnika oddziałują na układ zawieszenia i przyczyniają się do ruchu pojazdu.
  • Integracja układu zawieszenia: dołączona część układu zawieszenia pokazuje, w jaki sposób kluczowe elementy, takie jak silnik, skrzynia biegów, generator, hamulce, zawieszenie i koła, działają spójnie, dając uczniom całościowy obraz działania pojazdu.

  • Zdobądź szczegółową wiedzę na temat układu hybrydowego Toyoty (THS), który integruje silnik benzynowy i silniki elektryczne. Dowiedz się o procesie odzyskiwania energii podczas hamowania i różnych trybach działania, które optymalizują wydajność.
  • Poznaj 4-cylindrowy silnik o pojemności 1500 cm³ z górnym wałkiem rozrządu DOHC, zmiennymi fazami rozrządu (VVT-i) i wielopunktowym wtryskiem elektronicznym. Uczniowie mogą zobaczyć obroty silnika i generatora.
  • Rozwijaj umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów układów hybrydowych, badając integrację silnika spalinowego z silnikiem elektrycznym, generatorem, elementami przekładni, układem hamulcowym i zawieszeniem.
  • Stanowisko pozwala zrozumieć zasady działania silnika planetarnego, paska napędowego (CTV), mechanizmu różnicowego i sposób, w jaki te elementy współdziałają z innymi systemami, takimi jak hamulce, zawieszenie i przenoszenie mocy na koła.
  • Dowiedz się, w jaki sposób osiągi silnika współdziałają z wałem napędowym i układem zawieszenia, aby ułatwić ruch pojazdu.

  • W pełni funkcjonalny model w przekroju, aby zademonstrować skomplikowane działanie technologii hybrydowej, od odzyskiwania i magazynowania energii po interakcję między benzyną a źródłami zasilania elektrycznego.
  • Łatwe, bezpieczne i wygodne szkolenie z wykorzystaniem komponentów OEM, aby zapewnić realistyczne doświadczenie naprawy samochodu.
  • Możliwość obsługi silnika i generatora zapewnia namacalne, interaktywne doświadczenie edukacyjne, sprzyjając głębszemu zaangażowaniu i zrozumieniu uczniów.
  • Włączenie komponentów hamulcowych i zawieszenia, a także wału napędowego, zapewnia pełny obraz tego, w jaki sposób układy hybrydowe integrują się z innymi elementami pojazdu.
  • Nauczyciel jest wyposażony w panel umożliwiający łatwą identyfikację każdego komponentu, co usprawnia proces nauczania.
  • Model zamontowany na solidnym stojaku z kółkami, ten trenażer jest łatwy do przemieszczania w klasie, dzięki czemu jest dostępny do demonstracji i sesji nauki grupowej.
  • Konstrukcja typu plug and play, nie wymagająca dodatkowych mocowań, montażu ani specjalnego przygotowania do działania.

• Wymiary: 1300 x 900 x 1550 mm
• Waga: ok. 190 kg






Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~3 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Katalog AutoEDU 2025


więcej informacji - kliknij na obrazek
Copyright HIK-Consulting | Chabrowa 16, 01-934 Warszawa | tel.: 784-076-911, 696-930-859 | godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Wróć do spisu treści