Przejdź do treści
Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Pomiń menu
Pomiń menu
Pomiń menu


Toyota Prius III Benzyna Elektryk LPG HYBRYDA Przekrój ¾ - Stanowisko Dydaktyczne PMTPK05


Toyota Prius III Benzyna Elektryk LPG HYBRYDA Przekrój ¾ - Stanowisko Dydaktyczne PMTPK05





W pełni funkcjonalny model szkoleniowy samochodu z napędem hybrydowym. Stanowisko dydaktyczne bazuje na Toyocie Prius III z opcjonalnym silnikiem spalinowym zasilanym gazem płynnym (LPG). Model szkoleniowy zamontowano na mobilnym podwoziu w celu zapewnienia możliwości wygodniejszego korzystania ze stanowiska. Wszystkie systemy są w pełni funkcjonalne, napęd nie jest przenoszony na koła.
Model szkoleniowy samochodu hybrydowego jest doskonałym narzędziem do badania, demonstracji i prezentacji budowy hybrydowego układu napędowego, układu zasilania LPG, elementów nadwozia, konstrukcji podwozia, pasywnych i aktywnych systemów bezpieczeństwa. Trenażer umożliwia uczniom poznanie specyfiki pracy systemu hybrydowego jego trybów pracy oraz zapoznanie z metodologią pomiarów i specyfiką monitorowania parametrów oraz wykonywania procedur diagnostycznych.


  • Hybrydowa instalacja benzynowo-elektryczna
    TOYOTA HYBRID Control SYSTEM – III (THS-III) + instalacja LPG
  • Hybrydowy układ przeniesienia napędu z reduktorem planetarnym
  • Układ kontroli i sterowania systemem klimatyzacji
  • Sieć magistrali CAN
  • Układ wydechowy
  • Przeciwblokujący układ hamulcowy (ABS) i system stabilizacji toru jazdy (ESP)
  • System poduszek powietrznych SRS AIRBAG – kierownica, panel przedni pasażera, poduszki powietrzne w przednich siedzeniach (wyłączone). Boczna górna poduszka powietrzna jest wyłączona i odsłonięta w celu prezentacji nieaktywnego ładunku pirotechnicznego. Pas bezpieczeństwa w słupku B jest odsłonięty (widoczny mechanizm zwijania i blokowania pasa bezpieczeństwa). W celu demonstracji otwierany jest także jeden napinacz przedniego pasa bezpieczeństwa.
  • Zintegrowany przycisk zatrzymania awaryjnego umożliwiający odłączenie akumulatora wysokiego napięcia.


  • Widoczne przekroje konstrukcji dachu samochodu na słupkach A, B i C.
  • Zdemontowany bok przedniego błotnika. Odsłonięte części są czyste i pokryte mastyksem antykorozyjnym.
  • Zdemontowana tapicerka drzwi wewnętrznych (widoczne elementy konstrukcyjne).
  • Akumulator HV - pokrywa baterii jest wycięta i zabezpieczona płytą plexi (bezpieczny dostęp).
  • Przewody wysokiego napięcia biegnące od akumulatora do komory silnika są widoczne w 2 miejscach w kabinie przez osłony z plexi.
  • Bezpieczny i wygodny dostęp do bezpiecznika HV odłączającego akumulator wysokiego napięcia.
  • Falownik bez pokrywy górnej, zabezpieczony płytą plexi.
  • Skrzynka bezpieczników samochodowych z bezpiecznikami bez górnej pokrywy, zabezpieczona płytą plexi.
  • W silniku benzynowym zamontowano podzespoły elementów zasilanych gazem LPG oraz elementy zabezpieczające. Silnik wyposażono w instalację zasilania gazem płynnym (LPG).
  • Butlę z gazem umieszczono w miejscu koła zapasowego. Widoczne elementy: manometr, przewody napełniania i zasilania gazem, zawór bezpieczeństwa.


  • Diagnostyka poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD
  • Identyfikacja elektronicznej jednostki sterującej (ECU)
  • Odczyt/kasowanie kodów błędów
  • Wyświetlanie parametrów systemu operacyjnego (dane na żywo)
  • Test aktuatora (w zależności od jednostki sterującej)
  • Kodowanie / konfiguracja jednostki sterującej
  • Automatyczne wyszukiwanie ECU (w zależności od możliwości skanera)
  • Wbudowana skrzynka pomiarowa z otwartymi stykami i schematem połączeń układu sterowania silnikiem
  • Symulacja usterek układu sterowania silnikiem
  • Wbudowana skrzynka pomiarowa z otwartymi stykami i schematem połączeń układu klimatyzacji, symulacja usterek w układzie klimatyzacji
  • Wbudowana skrzynka pomiarowa z otwartymi stykami i schematem połączeń dla poduszki powietrznej SRS, symulacja usterki poduszki powietrznej SRS
  • Oscyloskop samochodowy
  • Narzędzie diagnostyczne OBD
  • Analizator gazów
  • Układ odprowadzania spalin
  • Moduł obsługi klimatyzacji





Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~3 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Katalog AutoEDU 2025


więcej informacji - kliknij na obrazek
Copyright HIK-Consulting | Chabrowa 16, 01-934 Warszawa | tel.: 784-076-911, 696-930-859 | godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Wróć do spisu treści