Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Przejdź do treści


Toyota Prius III Benzyna Elektryk LPG HYBRYDA Przekrój ¾ - Stanowisko Dydaktyczne PMTPK05


HIK-Consulting - Zestawy Edukacyjne, Aparatura Pomiarowa





W pełni funkcjonalny model szkoleniowy samochodu hybrydowego. Model bazuje na Toyocie Prius III z opcjonalnym silnikiem spalinowym zasilanym gazem płynnym (LPG). Model treningowy zamontowany jest na mobilnym podwoziu dla wygodniejszego korzystania ze sprzętu treningowego. Wszystkie systemy w samochodach hybrydowych działają. W trosce o bezpieczeństwo uczniów odłączany jest napęd kół napędowych.
Model szkoleniowy samochodu hybrydowego jest doskonałym narzędziem do badania, demonstracji i prezentacji budowy układu hybrydowego, układu zasilania LPG, nadwozia, konstrukcji podwozia, pasywnych i aktywnych systemów bezpieczeństwa. Model operacyjny pozwala studentom poznać specyfikę pracy systemu, tryby pracy, różne pomiary, monitorować parametry rzeczywiste i wykonywać procedury diagnostyczne. Sprzęt do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.


  • Hybrydowa instalacja benzynowo-elektryczna TOYOTA HYBRID Control SYSTEM – III (THS-III) i instalacja LPG
  • Hybrydowy układ przeniesienia napędu z reduktorem planetarnym
  • System kontroli klimatyzacji
  • Sieć magistrali CAN
  • System wydechowy
  • Układ przeciwblokujący ABS i system stabilizacji jazdy
  • System poduszek powietrznych SRS AIRBAG – kierownica, panel przedni pasażera, poduszki powietrzne w przednich siedzeniach wyłączone. Boczna górna poduszka powietrzna jest wyłączona i odsłonięta w celu odsłonięcia wyłączonego ładunku pirotechnicznego w celach szkoleniowych. Pas bezpieczeństwa w słupku B jest odsłonięty i widoczny jest mechanizm zwijania i blokowania pasa bezpieczeństwa. W celu demonstracji otwierany jest także jeden napinacz przedniego pasa bezpieczeństwa.
  • Zintegrowany przycisk zatrzymania awaryjnego umożliwiający odłączenie akumulatora wysokiego napięcia.


  • Przekroje konstrukcji dachu samochodu na słupkach A, B i C w celach demonstracyjnych
  •   Z samochodu został zdemontowany jeden bok przedniego błotnika. Odsłonięte części są czyste i pokryte mastyksem antykorozyjnym. Napęd na przednie koła i koło napędzane.
  •   Zdemontowano tapicerkę drzwi wewnętrznych samochodu i udostępniono wygodny dostęp w celu demonstracji elementów wytrzymałościowych.
  •   Samochodowy akumulator wysokiego napięcia. Blaszana pokrywa baterii jest wycięta i pokryta pleksi, aby zapewnić bezpieczny dostęp do wszystkich niezbędnych rzeczy.
  •   Przewody wysokiego napięcia biegnące od akumulatora do komory silnika są widoczne w 2 miejscach w kabinie przez osłony z plexi.
  •   Bezpieczny i wygodny dostęp do bezpiecznika konserwacyjnego wysokiego napięcia, który odłącza akumulator wysokiego napięcia. Złącze konserwacyjne do odłączania akumulatorów wysokiego napięcia.
  •   Falownik bez pokrywy górnej pokryty plexi.
  •   Skrzynka bezpieczników samochodowych z bezpiecznikami bez górnej pokrywy, pokryta plexi.
  •   W silniku benzynowym montowane są podzespoły urządzeń zasilanych gazem LPG oraz elementy zabezpieczające. Silnik jest wyposażony w instalację zasilania gazem płynnym (LPG).
  •   Zawór do napełniania gazem z adapterem montowany jest na stanowisku tankowania benzyny.
  •   Butlę z gazem montuje się w miejscu koła zapasowego samochodu. Widoczne elementy: manometr, przewody napełniania i zasilania gazem, zawór bezpieczeństwa.


  •  Diagnostyka poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD
  •   Identyfikacja elektronicznej jednostki sterującej (ECU).
  •   Odczyt/kasowanie kodów błędów
  •   Wyświetlanie parametrów systemu operacyjnego (dane na żywo)
  •   Test siłownika (w zależności od jednostki sterującej)
  •   Kodowanie/konfiguracja jednostki sterującej (w zależności od jednostki sterującej)
  •   Automatyczne wyszukiwanie ECU (w zależności od możliwości skanera)
  •   Wbudowana skrzynka pomiarowa z otwartymi stykami i schematem połączeń układu sterowania silnikiem
  •   Symulacja usterek układu sterowania silnikiem
  •   Wbudowana skrzynka pomiarowa z otwartymi stykami i schematem połączeń do klimatyzacji
  •   Symulacja usterek w klimatyzacji
  •   Wbudowana skrzynka pomiarowa z otwartymi stykami i schematem połączeń dla poduszki powietrznej SRS
  •   Symulacja usterki poduszki powietrznej SRS
  •   Oscyloskop
  •   Narzędzie diagnostyczne OBD
  •   Analizator gazów
  •   Układ odprowadzania spalin
  •   Stacja obsługi klimatyzacji


stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży samochodowej.

Czas dostawy: ~4 do 5 miesięcy.



Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Copyright HIK-Consulting Chabrowa 16, 01-934 Warszawa tel.: 784-076-911, 696-930-859, 22 864-9908, godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.




Wróć do spisu treści