Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Przejdź do treści


Samochodowa Magistrala CAN - Stanowisko Dydaktyczne MSCAN01


HIK-Consulting: Stanowiska Dydaktyczne, Aparatura Kontrolno Pomiarowa


• W pełni funkcjonalny system dydaktyczny
• Diagnostyka poprzez 16-biegunowe gniazdo diagnostyczne OBD
• Otwarte styki elementów i obwodów systemu pomiarowego
• Symulacje kodów usterek

W pełni funkcjonalny system sieci CAN BUS zamontowano w mobilnej aluminiowej ramie. Tablicę szkoleniową CAN BUS zaprojektowano tak, aby pomóc uczniom kierunków technicznych w zrozumieniu budowy systemu CAN BUS.



Tablica edukacyjna oparta jest na komponentach OEM firmy Mercedes – Benz. Stanowisko wyposażone jest w funkcjonalny system CAN GATEWAY 2.0. Tablica szkoleniowa-symulator jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, które umożliwia uczniom poznawanie budowy systemu bramki CAN, poznawanie jego elementów składowych, a także pozwala na wykonywanie różnorodnych pomiarów, testów i innych procedur diagnostycznych.


Tablicę wyposażono w system sieciowy CAN gateway 2.0, w którego skład wchodzą:

  • Panel
  • Sterownik silnika
  • Kluczyk Smart, moduł zapłonu, moduł zamka
  • Sterownik poduszki powietrznej SRS
  • Moduł centralnej bramki CAN (ECU)
  • Moduły sterujące drzwiami przednimi i tylnymi
  • Silniki podnoszenia szyb przednich i tylnych
  • Przełączniki podnoszenia szyb przednich i tylnych


Wszystkie komponenty są podłączone do sieci wewnętrznej, sieć jest pokazana w formie diagramu. Komunikacja modułów może być podłączana lub rozłączana za pomocą zworek wtykowych bananowych. Linie CAN o niskiej i wysokiej prędkości można odłączyć na stojaku. Schemat wyjścia CAN z wbudowanymi zworkami wtyku bananowego do pomiarów i symulacji nieprawidłowego działania systemu. Możliwość symulacji ponad 10 usterek systemu. Silniki podnoszenia szyb są aktywne i sterowane za pomocą przełączników i modułów sterujących drzwiami poprzez sieć bramy CAN samochodu.


  • Pomiar parametrów układu następuje po podłączeniu do złącza bananowego
  • Możliwość pomiaru parametrów sygnału elektrycznego elementów systemu CAN
  • Diagnostyka jednostki sterującej
  • Diagnostyka poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD
  • Diagnostyka sterowników w sieci CAN za pomocą automatycznego wyszukiwania (w zależności od możliwości narzędzia diagnostycznego)
  • Diagnoza każdego modułu sterującego osobno
  • Identyfikacja elektronicznej jednostki sterującej (ECU).
  • Odczyt / kasowanie kodów usterek
  • Wyświetlanie parametrów systemu operacyjnego (dane na żywo)
  • Aktywacja siłowników (w zależności od centrali sterującej)
  • Kodowanie/konfiguracja jednostki sterującej (w zależności od jednostki sterującej)


  • Stojak ma zamkniętą konstrukcję – wewnętrzne okablowanie nie jest widoczne
  • Zasilanie: 12 V z akumulatora (nie wchodzi w skład wyposażenia standardowego)
  • Wymiary w przybliżeniu: (wys. x dł. x szer.) 1820 x 1360 x 500 mm
  • Waga netto ok.: 60 kg
  • Bateria 12 V
  • Zasilacz 220/12 V
  • Oscyloskop samochodowy
  • Analizator sieci CAN
  • Narzędzie diagnostyczne OBD

Samochodowy sprzęt szkoleniowy jest doskonałym narzędziem dla profesjonalnych nauczycieli i techników,
które pomaga wyjaśnić uczniom kierunków technicznych,w jaki sposób działają procesy w CAN BUS.





Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~6 do 7 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Copyright HIK-Consulting Chabrowa 16, 01-934 Warszawa tel.: 784-076-911, 696-930-859, 22 864-9908, godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.




Wróć do spisu treści