Przejdź do treści
Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Pomiń menu
Pomiń menu
Pomiń menu


Samochód Elektryczny EV (Nissan) - Stanowisko Dydaktyczne MSEV02



W pełni funkcjonalne stanowisko szkoleniowe oparte na komponentach samochodu elektrycznego Nissan Leaf, oferuje praktyczne i teoretyczne doświadczenie dydaktyczne przy użyciu komponentów prawdziwego pojazdu elektrycznego. Stanowisko edukacyjne obejmuje główne systemy pojazdu elektrycznego, takie jak silnik elektryczny, falownik, akumulator wysokiego napięcia, kable wysokiego napięcia, gniazdo ładowania oraz inne elementy. Wszystkie komponenty połączono oryginalnymi pomarańczowymi kablami wysokiego napięcia i zakryto płytami z pleksiglasu w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników.

To idealne narzędzie do szkolenia i zapoznania się z wymogami bezpieczeństwa związanymi z pojazdami elektrycznymi oraz nauczania konserwacji i napraw pojazdów elektrycznych. Stanowisko nadaje się również do szkolenia diagnostów i specjalistów ds. napraw pojazdów elektrycznych. Demonstrowanie komponentów, części i połączeń pojazdów elektrycznych jest wygodne i proste. Nie ma nadwozia ani innych elementów, zakrywających pomarańczowe przewody HV. Za pomocą tego stanowiska można łatwo zademonstrować wszystkie komponenty pojazdu elektrycznego, takie jak silnik elektryczny, falownik, akumulator oraz interfejsy ładowania. Łatwo jest wyjaśnić i zademonstrować, w jaki sposób te komponenty są połączone i jak ze sobą współpracują.

Stanowisko szkoleniowe wykonane na bazie samochodu elektrycznego Nissan Leaf.


HIK-Consulting - Zestawy Edukacyjne, Aparatura Pomiarowa

  • Studium silnika elektrycznego jako jednostki napędowej samochodu.

  • Studium sterownika (ECU) elektrycznej jednostki napędowej.

  • Studium baterii samochodu elektrycznego (EV).

  • Oryginalny falownik elektryczny sterujący systemem.

  • Oryginalne pomarańczowe kable wysokiego napięcia ze złączami
    i zabezpieczeniami zapobiegającymi zagrożeniom elektrycznym podczas nauki.

  • Studium elektrycznej sprężarki układu klimatyzacji.

  • Wszystkie systemy i komponenty połączono pomarańczowymi kablami HV.
  • Ze względów bezpieczeństwa wszystkie elementy zakryto płytami plexi.
  • Wszystkie elementy zamontowano na aluminiowej ramie wyposażonej w kółka.

  • Diagnostyka odbywa się poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD.

  • Układ wysokiego napięcia jest bezpieczny i przygotowany do zastosowania
    w procesie szkoleniowym / edukacyjnym.

  • Łatwo dostępny akumulator oraz bezpiecznik odłączający wysokie napięcie.

  • Symulacja dziesięciu usterek systemu kontroli gniazd elektrycznych pojazdu elektrycznego EV.

  • Bezpieczne pomiary (w tym CAN) poprzez otwarte styki rozdzielacza sygnału BOB (Breakout Box) w systemie kontroli  gniazd elektrycznych pojazdu elektrycznego EV.

  • Studium procedur pomiarowych w obwodach wysokiego napięcia samochodu elektrycznego (EV).

  • Instrukcje ze zdjęciami i objaśnieniami (dostarczane w komplecie ze stanowiskiem).




  • Zapewnia łatwe, bezpieczne i wygodne szkolenie wykorzystując komponenty OEM w celu zapewnienia realistycznego doświadczenia naprawy samochodu elektrycznego.
  • Oferuje praktyczne doświadczenie z systemami samochodów elektrycznych: zintegrowanym silnikiem elektrycznym, falownikiem, prawdziwym akumulatorem wysokiego napięcia, połączeniami i kablami.
  • Umożliwia studiowanie i analizowanie obwodów elektrycznych EV, schematów okablowania i powiązanych komponentów, np. wtyczka / bezpiecznik odłączający akumulator i źródło wysokiego napięcia - przed rozpoczęciem naprawy lub konserwacji.
  • Zintegrowany główny schemat elektryczny ze skrzynką pomiarową umożliwia pomiar napięcia obwodów elektrycznych każdego komponentu silnika.
  • Symuluje różne usterki (szkolenie diagnostyczne), budując umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Zawiera kompletny schemat okablowania zawierający informacje o czujnikach, aktuatorach, liniach transmisji danych i systemach diagnostycznych, ...
  • Złącza diagnostyczne OBD II 16-pinowe do identyfikacji ECU, odczytu / kasowania kodów błędów oraz monitorowania parametrów danych w czasie rzeczywistym.



  • Zapewnia realistyczne doświadczenie naprawy samochodów elektrycznych z komponentami OEM, umożliwiając naukę i analizę silników elektrycznych, akumulatorów wysokiego napięcia, okablowania, falowników, usterek i innych elementów związanych z pojazdami elektrycznymi.
  • Posiada kompaktową konstrukcję z aluminiową ramą, zwiększającą mobilność i wydajność w klasie lub laboratorium. Zamknięte panele i wewnętrzne okablowanie chronią przed przypadkowym uszkodzeniem.
  • Umożliwia monitorowanie danych w czasie rzeczywistym i symulację usterek, w tym obsługę ECU.
  • Oferuje dostępność dla wielu uczniów dzięki mobilnej tablicy na kółkach, umożliwiając jednoczesne korzystanie przez wielu uczniów, promując wspólne uczenie się i możliwości praktycznego szkolenia.
  • ​​Posiada oszczędzającą miejsce, funkcjonalną i trwałą konstrukcję zwiększającą mobilność i efektywne wykorzystanie przestrzeni w klasie. Trwała i lekka konstrukcja z solidnej aluminiowej ramy zapewnia trwałość i bezpieczeństwo. Zamknięte panele i wewnętrzne okablowanie zapewniają bezpieczeństwo i zapobiegają przypadkowemu uszkodzeniu wrażliwych części stanowiska szkoleniowego.
  • Produkt został zaprojektowany z myślą o ergonomice - wymaga jedynie niewielkich korekt w celu przywrócenia domyślnych parametrów, dzięki czemu można łatwo przygotować i rozpocząć każdą lekcję.


Wymiary: 2505 x 1055 x 1605 mm
Waga: ok. 700 kg
Zasilanie: akumulator 12 V, akumulator wysokonapięciowy (~400 V) 24 kWh, sieć elektryczna 230 V 50 Hz
Moc: 80 kW (109 KM), 280 Nm


Bezpieczeństwo
Aby zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa, zestaw narzędzi ochronnych EHVS01 musi być dołączony do wszystkich zamówień dydaktycznych pojazdów elektrycznych (EV) i hybrydowych. Ten niezbędny zestaw został zaprojektowany w celu zapewnienia kompleksowej ochrony i wsparcia użytkowników podczas sesji szkoleniowych. Aby korzystać z automatycznego sprzętu szkoleniowego opartego na akumulatorach wysokiego napięcia, instruktor musi znać zasady pracy z urządzeniami elektrycznymi wysokiego napięcia (HV).






Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~3 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Katalog AutoEDU 2025


więcej informacji - kliknij na obrazek
Copyright HIK-Consulting | Chabrowa 16, 01-934 Warszawa | tel.: 784-076-911, 696-930-859 | godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Wróć do spisu treści