Dydaktyczny Samochód Elektryczny EV (Nissan Leaf II) AE02
W pełni funkcjonalny dydaktyczny pojazd elektryczny oparty na samochodzie Nissan Leaf II umożliwia demonstrację prawdziwych komponentów EV oraz udostępnia funkcjonalności diagnostyczne systemów EV: silnik elektryczny, akumulator HV, ABS, klimatyzacja, poduszki powietrzne, hamulce, zawieszenie oraz wiele innych.

- Stanowisko wyposażono w dwa systemy diagnostyczne: układ elektrycznych systemów EV oraz system ABS lub system AC lub system poduszek powietrznych.
- Otwarte styki oraz dostępność schematów połączeń układów elektronicznych umożliwiają szczegółowe pomiary i analizy.
- Stanowisko umożliwia symulację 10 usterek w module sterowania pojazdem oraz 10 usterek w module sterowania klimatyzacją.
- Zdalne wprowadzanie usterek za pomocą komputera, tabletu lub smartfona w celu efektywnego szkolenia w zakresie diagnostyki usterek.
- Mobilny panel sterowania umieszczono w kabinie samochodu.
- System wyświetla informacje o czujnikach, aktuatorach, liniach transmisji danych i połączeniach diagnostycznych, umożliwiając kompleksowe zrozumienie systemu.
- System sterowania symulacją usterek jest automatycznie włączany i wyłączany wraz z samochodem, co zapewnia bezpieczne i wygodne środowisko edukacyjne.
- Zapewnia łatwe, bezpieczne i komfortowe szkolenie, które buduje pewność siebie. Wykorzystuje komponenty OEM, w celu zapewnienia praktycznego doświadczenia związanego z naprawą samochodu.
- Badanie i symulacja usterek obwodów elektrycznych systemów EV, układu klimatyzacji, systemu poduszek powietrznych oraz układu hamulcowego z wbudowanymi skrzynkami pomiarowymi i schematami okablowania. W zestawie znajdują się dwie skrzynki, opcjonalnie można dodać więcej skrzynek diagnostycznych.
- Rozwijanie umiejętności diagnostycznych poprzez symulację błędów systemów pojazdów elektrycznych, klimatyzacji, poduszek powietrznych i układów hamulcowych.
- Złącza diagnostyczne OBD II 16-pinowe do identyfikacji ECU, zarządzania kodami błędów, monitorowania parametrów w czasie rzeczywistym, kalibracji przepustnicy, ...
- Symulowanie pracy elementów pneumatycznych pojazdu. Dokładna lista elementów znajduje się w podręczniku użytkowania.
- Łatwe, bezpieczne i komfortowe szkolenie budujące pewność siebie.
- Uczniowie zdobywają prawdziwe doświadczenie ze wszystkimi częściami i funkcjami dokładnie takimi, jak w prawdziwych samochodach.
- Różnorodne możliwości diagnostyki i symulacji błędów.
- Symulacja błędów oraz ich monitorowanie w czasie rzeczywistym umożliwia zrozumienie przyczyn usterek i kształtuje umiejętności rozwiązywania problemów.
Stanowisko szkoleniowe zostało zaprojektowane z myślą o ergonomice, w łatwy sposób można przywrócić domyślne parametry, co ułatwia szybkie i efektywne przygotowanie i rozpoczęcie kolejnej lekcji.
• Wymiary: 4479 x 1790 x 1535 mm
• Waga: ok. 1640 kg
• Zasilanie: akumulator 12 V
• Akumulator HV: 400 V
• Wymagania bezpieczeństwa: zestaw narzędzi ochronnych EHVS01 (opcjonalnie)
Wyposażenie opcjonalne:
- Narzędzie diagnostyczne TXT MULTIHUB CAR
- Narzędzie diagnostyczne AutoCOM ICON
- Narzędzie diagnostyczne NANO S TEXA
- Oscyloskop diagnostyczny TEXA uniprobe
- Zestaw diagnostyczny samochodowy ADK5004D TiePie
- Oscyloskop diagnostyczny Oscyloskop Foxwell OS100