Przejdź do treści
Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Pomiń menu
Pomiń menu
Pomiń menu


Dydaktyczna Hybrydowa Jednostka Napędowa MVHY01



W pełni funkcjonalna hybrydowa jednostka napędowa zamontowana w mobilnej ramie. Stanowisko zostało zaprojektowane w celu demonstracji zasad działania silnika spalinowego, silnika elektrycznego, skrzyni biegów oraz struktury układu magazynowania energii z możliwością ładowania. Stanowisko dydaktyczne oparto na oryginalnym (odnowionym) silniku Toyoty. Model silnika szkoleniowego z funkcjonalnym hybrydowym układem benzynowo-elektrycznym jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, które umożliwia uczniom poznanie elementów układu hybrydowego, układu zasilania, układu magazynowania energii z możliwością ładowania oraz układu chłodzenia. Stanowisko pozwala również na: badanie elementów i trybów pracy silnika oraz wykonywanie różnych pomiarów, testów i innych procedur diagnostycznych.

  • Trenażer Toyota Hybrid Control System II (THS-II) z w pełni funkcjonalnym silnikiem benzynowo-elektrycznym.
  • Obsługa diagnostyki za pomocą 16-pinowego złącza diagnostycznego OBD, w tym odczyt / kasowanie kodów błędów oraz wyświetlanie danych w czasie rzeczywistym oraz konfiguracja ECU.
  • Stanowisko wyposażono w gniazda wtyczek bananowych do wykonywania pomiarów sygnałów elektrycznych każdego komponentu oraz układu systemu.
  • Możliwość symulacji ponad 50 usterek poprzez odłączenie zworki wtyczek bananowych.
  • W pełni funkcjonalny automatyczny system klimatyzacji z elektryczną sprężarką AC (czynnik R134a).
  • Zdejmowane panele bezpieczeństwa chroniące użytkowników przed gorącymi i obracającymi się częściami oraz zintegrowany przycisk zatrzymania awaryjnego.
  • Zawiera schemat połączeń elektrycznych (do symulacji usterek i pomiarów).

  • Zapewnia łatwe, bezpieczne i wygodne szkolenie, które buduje pewność siebie, wykorzystując komponenty OEM, w celu zapewnienia praktycznych doświadczeń serwisowych.
  • Zdobądź praktyczne doświadczenie z funkcjonalnym stanowiskiem do obsługi hybrydowego silnika benzynowego/elektrycznego, poznaj hybrydowy układ sterowania benzyną/elektrykiem TOYOTA – II (THS-II).
  • Dowiedz się więcej o automatycznej skrzyni biegów silnika benzynowego/elektrycznego, układzie klimatyzacji, zestawie wskaźników, układzie chłodzenia, układzie zasilania elektrycznego, sieci bramek CAN, układzie wydechowym i nie tylko.
  • Studiuj i analizuj obwody elektryczne za pomocą wbudowanych zworek bananowych, symuluj usterki systemu.
  • Rozwijaj umiejętności rozwiązywania problemów, symulując ponad 50 usterek systemu za pomocą łatwej i bezpiecznej tablicy elektrycznej.
  • Wykonaj analizę spalin przed i za katalizatorem za pomocą specjalistycznych narzędzi.
  • Dowiedz się więcej o nowoczesnych układach klimatyzacji, w tym o elektrycznej sprężarce AC oraz zarządzaniu czynnikiem chłodniczym.
  • Praktykuj bezpieczne serwisowanie i konserwację jednostki napędowej dzięki zdejmowanym panelom bezpieczeństwa i dostępnym elementom silnika.
  • Użyj 16-pinowych złącz diagnostycznych OBD II do identyfikacji ECU, zarządzania kodami błędów, monitorowania parametrów w czasie rzeczywistym, kalibracji przepustnicy i nie tylko.

  • Kompaktowy i bezpieczny mobilny zestaw wyposażony w kółka. Trwała i lekka konstrukcja ze stalowej ramy, aby zapewnić długotrwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Zamknięte panele i okablowanie umieszczone po stronie wewnętrznej sprawiają, że stanowisko jest bezpieczne w użytkowaniu i zabezpiecza przed przypadkowym uszkodzeniem jego wrażliwych elementów. Zewnętrzne elementy silnika są wyraźnie widoczne pod zdejmowanymi panelami bezpieczeństwa.
  • Zintegrowany przycisk awaryjnego zatrzymania.
  • ​​Stanowisko oparte o części samochodowe OEM, w celu zapewnienia autentycznego i praktycznego doświadczenia dydaktycznego. Uczniowie zdobywają praktyczne doświadczenie pracując ze wszystkimi częściami i funkcjami dokładnie tak, jak w prawdziwych samochodach.
  • Zaawansowany, praktyczny sprzęt szkoleniowy demonstrujący kluczowe systemy i ich diagnostykę.

Stanowisko zapewnia monitorowanie parametrów jednostki napędowej w czasie rzeczywistym oraz funkcjonalność symulacji usterek
umożliwiające pozyskanie umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów przez uczniów.

System oparty na komponentach marki TOYOTA umożliwia uczniom szkolenie w zakresie diagnostyki przy użyciu niemal wszystkich
specjalistycznych narzędzi diagnostycznych, zapewniając bezpieczne i profesjonalne środowisko dydaktyczne.

Stanowisko zostało zaprojektowane z myślą o ergonomii, wymaga jedynie niewielkich regulacji, aby przywrócić
domyślne parametry, co ułatwia szybkie i efektywne przygotowanie i rozpoczęcie kolejnych lekcji.


• Wymiary: 1750 x 1450 x 1200 mm
• Waga: 470 kg
• Zasilanie: 230 V

Wyposażenie opcjonalne (sprzedawane oddzielnie)
  • Narzędzie diagnostyczne TXT MULTIHUB CAR
  • Narzędzie diagnostyczne AutoCOM ICON
  • Narzędzie diagnostyczne NANO S TEXA
  • Narzędzie diagnostyczne TEXA Uniprobe
  • Narzędzie diagnostyczne Automotive Diagnostics Kit ADK5004D TiePie
  • Narzędzie diagnostyczne Foxwell Oscilloscope OS100






Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~3 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Katalog AutoEDU 2025


więcej informacji - kliknij na obrazek
Copyright HIK-Consulting | Chabrowa 16, 01-934 Warszawa | tel.: 784-076-911, 696-930-859 | godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Wróć do spisu treści