Samochodowy Silnik Diesla CR (common rail) EURO 4 - Stanowisko Dydaktyczne MVCR02
Stanowisko dydaktyczne silnik Diesla z systemem Common Rail (CR) EURO 4 integruje szereg układów jednostek napędowych zasilanych dieslem, w tym układ wtrysku paliwa, układ chłodzenia oraz układ wydechowy. Stanowisko oferuje kompleksowe wsparcie edukacyjne w zakresie diagnostyki, rozwiązywania problemów i zrozumienia działania nowoczesnych silników diesla.

- W pełni funkcjonalny silnik wysokoprężny CBAA VW 2.0 TDI OEM wyposażony w układ zasilania paliwem CR, zestaw wskaźników, układ chłodzenia, układ zasilania i układ wydechowy.
- Symulacja ponad 20 usterek poprzez odłączanie zworek bananowych. Kody usterek są widoczne i można je odczytać lub usunąć za pomocą narzędzia diagnostycznego OBD.
- Zdejmowane panele bezpieczeństwa chronią użytkowników przed gorącymi i obracającymi się częściami silnika, umożliwiając bezpieczny i łatwy dostęp do podzespołów silnika.
- 16-stykowe złącze diagnostyczne OBD do identyfikacji ECU, zarządzania kodami usterek, wyświetlania danych na żywo, włączania aktuatorów i adaptacji przepustnicy.
- Możliwość użycia oscyloskopu / multimetru do pomiaru sygnałów elektrycznych z czujników i aktuatorów.
- Stanowisko wyposażono w szczegółowy schemat okablowania z opisami poszczególnych komponentów oraz przełączników symulacji usterek.
- Możliwości symulacji usterek i przeprowadzania diagnostyki silnika w czasie rzeczywistym.
- Mobilna rama zaprojektowana z myślą o łatwym przemieszczaniu umożliwia korzystanie ze stanowiska przez wielu uczniów jednocześnie.
- Stanowisko wymaga niewielkich korekt w celu zresetowania do domyślnych parametrów, co ułatwia przygotowanie i rozpoczęcie kolejnych lekcji.
• Wymiary: 1200 x 1000 x 1500 mm
• Waga: ok. 280 kg
• Zasilanie: zintegrowany akumulator 12 V