Rotary Electric Motors, Industrial Controller of Asynchronous Motors and Brushless Motors, AC / DC 300W Dynamometer, DC Motor Load Study, Motor-Generator Set, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Asynchronous Squirrel Cage Motor, Brushless AC Motor
Group
Przejdź do treści


Sterownik, Układ Wtryskowy Benzyna BOSCH MOTRONIC MED 7.5.10 (FSI)
Stanowisko Dydaktyczne MSFSI01


HIK-Consulting: Stanowiska Dydaktyczne, Aparatura Kontrolno Pomiarowa

  • W pełni funkcjonalny system dydaktyczny
  • Diagnostyka poprzez 16-biegunowe gniazdo diagnostyczne OBD
  • Otwarte styki elementów i obwodów systemu pomiarowego
  • Symulacje kodów usterek


W pełni funkcjonalny układ sterowania silnikiem zamontowany jest w mobilnej ramie aluminiowej. Ten trener szkoleniowy został specjalnie zaprojektowany, aby pomóc studentom kierunków technicznych zrozumieć system bezpośredniego wtrysku benzyny (FSI) MOTRONIC MED 7.5.10. Edukacyjna tablica szkoleniowa oparta jest na komponentach OEM Audi/VW. Zintegrowany układ sterowania silnikiem pokazuje różne tryby pracy układu bezpośredniego wtrysku paliwa/zapłonu.


Tablica-symulator jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, pozwalającym studentom poznać budowę układu sterowania silnikiem, poznać jego elementy i tryby pracy, wykonać różnorodne pomiary, testy i inne procedury diagnostyczne. Do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.


  • Zintegrowany układ sterowania silnikiem z bezpośrednim wtryskiem benzyny (FSI).

  • Monitorowanie pracy układu zasilania paliwem, ilości wtryskiwanego paliwa,
  • jakości strumienia paliwa, niskiego ciśnienia paliwa w pompie paliwowej.

  • Niskociśnieniowa pompa paliwa zabudowana jest w przezroczystym zbiorniku,
    który umożliwia podgląd jej pracy.


  • Widoczny proces pracy świec zapłonowych.

  • Łatwy dostęp do pomiarów wysokiego napięcia układu wtryskiwaczy.

  • Ręczna regulacja prędkości obrotowej wału korbowego silnika.

  • Zintegrowane symulatory umożliwiają zmianę parametrów każdego elementu systemu:
    • symulacja sygnału sondy lambda,

    • symulacja temperatury pracy silnika,

    • symulacja parametrów czujnika NOx,

    • symulacja czujnika temperatury spalin,

    • symulacja czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym.



Na tablicy szkoleniowej znajduje się kompletny schemat połączeń elektrycznych układu bezpośredniego wtrysku benzyny (FSI). Schemat połączeń elektrycznych z wbudowanymi zworkami wtyku bananowego do pomiarów i symulacji kodów usterek systemu. Możliwość monitorowania zmieniającego się trybu pracy każdego elementu systemu. Możliwość symulacji ponad 20 usterek systemu poprzez rozłączenie zworek wtyku bananowego.

Zintegrowany woltomierz TFT wyświetla napięcie elementów układu elektronicznego:
  •   G212 potencjometr recyrkulacji spalin,
  •   G70 przepływomierz masowy powietrza,
  •   G185 pczujnik położenia pedału przyspieszenia I,
  •   G79 czujnik położenia pedału przyspieszenia II,
  •   G336 potencjometr klapy kolektora dolotowego,
  •   G247 czujnik ciśnienia paliwa,
  •   G187 potencjometr przepustnicy I,
  •   G188 potencjometr przepustnicy II,
  •   G71 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym,
  •   G62 czujnik temperatury pracy silnika,
  •   G83 czujnik temperatury płynu chłodzącego,
  •   G235 czujnik temperatury spalin,
  •   regulacja klap kolektora dolotowego (wymagana pompa próżniowa; opcja).


Pomiar parametrów systemu odbywa się po podłączeniu do złącza bananowego. Możliwość pomiaru parametrów sygnału elektrycznego każdego elementu systemu (takiego jak czujnik czy element wykonawczy). Umiejętność pomiaru obwodu wysokiego napięcia układu zapłonowego. Diagnostyka jednostki sterującej.

  • Diagnostyka poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD.

  • Identyfikacja elektronicznej jednostki sterującej (ECU).

  • Odczyt / kasowanie kodów usterek układu wtryskowego.

  • Wyświetlanie parametrów systemu operacyjnego (dane na żywo).

  • Aktywacja siłowników (w zależności od centrali sterującej).

  • Adaptacja przepustnicy.

  • Kodowanie / konfiguracja jednostki sterującej.

  • Konsola badawcza do 10 symulacji usterek ukrytych.

  • Pompa próżniowa / ciśnieniowa.
  • Oscyloskop samochodowy.
  • Narzędzie diagnostyczne OBD.


  • Stojak ma zamkniętą konstrukcję – wewnętrzne okablowanie nie jest widoczne
  • Zasilanie: 220V
  • Wymiary ok. (wys. x szer. x szer.): 1820 x 1360 x 500 mm
  • Waga netto ok.: 105 kg





Stanowisko edukacyjne zaprojektowane do kształcenia i szkolenia technicznego i zawodowego w branży motoryzacyjnej.

Czas dostawy: ~6 do 7 miesięcy (z wyłączeniem wakacji).




Stanowisko Dydaktyczne, Stanowiska Edukacyjne Automotive, Samochody Elektryczne, ...

Copyright HIK-Consulting Chabrowa 16, 01-934 Warszawa tel.: 784-076-911, 696-930-859, 22 864-9908, godziny pracy: 8:00~16:00, pon.-pt.
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.




Wróć do spisu treści