Sterownik, Układ Wtryskowy Benzyna MOTRONIC M 3.8.X (MPI)
Stanowisko Dydaktyczne MSMPI01
Trenażer MOTRONIC M 3.8.X (MPI) montowany jest w mobilnej aluminiowej ramie. Tablica szkoleniowa została zaprojektowana tak aby pomóc studentom kierunków technicznych zrozumieć system wielopunktowego wtrysku benzyny (MPI) MOTRONIC M 3.8.X. Trenażer oparto na komponentach OEM Audi/VW. Zintegrowany układ sterowania silnikiem prezentuje różne tryby pracy układu wtrysku paliwa/zapłonu. Tablica-symulator jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, które pozwala uczniom poznać budowę układu sterowania silnikiem, poznać jego elementy i tryby pracy, wykonać różnorodne pomiary, testy i inne procedury diagnostyczne.
- Zintegrowany układ sterowania silnikiem
- z wielopunktowym wtryskiem benzyny (MPI);
- Monitorowanie pracy układu zasilania paliwem, ilości wtryskiwanego paliwa, jakości strumienia paliwa, ciśnienia paliwa w pompie paliwowej;
- Pompa paliwa zabudowana jest w przezroczystym zbiorniku umożliwiającym podgląd jej pracy;
- Symulator regulacji natężenia przepływu powietrza demonstruje działanie przepływomierza masowego i czujnika temperatury powietrza;
- Widoczny proces pracy świec zapłonowych;
- Bezpieczny dostęp do pomiarów wysokiego napięcia;
- Ręczna regulacja prędkości obrotowej wału korbowego silnika;
- Możliwość zmiany mieszanki paliwowo-powietrznej
za pomocą symulatora sygnału sondy lambda;
za pomocą symulatora sygnału sondy lambda;
- Na tablicy szkoleniowej znajduje się kompletny schemat
połączeń elektrycznych wielopunktowego wtrysku benzyny (MPI);
- Schemat połączeń elektrycznych z wbudowanymi zworkami wtyczek
bananowych do pomiarów i symulacji kodów usterek systemu;
bananowych do pomiarów i symulacji kodów usterek systemu;
- Możliwość symulacji ponad 20 usterek poprzez rozłączenie
zworek wtyku bananowego;
Pomiar parametrów układu następuje po podłączeniu do złącza bananowego. Możliwość pomiaru parametrów sygnału elektrycznego każdego elementu systemu (takiego jak czujnik lub elementu wykonawczego). Możliwość pomiaru obwodu wysokiego napięcia układu zapłonowego. Diagnostyka jednostki sterującej.
- Diagnostyka poprzez 16-pinowe złącze diagnostyczne OBD
- Identyfikacja elektronicznej jednostki sterującej (ECU); Odczyt/kasowanie kodów usterek
- Wyświetlanie parametrów systemu operacyjnego (dane na żywo)
- Aktywacja siłowników (w zależności od centrali sterującej)
- Adaptacja przepustnicy
- Kodowanie/konfiguracja jednostki sterującej
- W pełni funkcjonalny system dydaktyczny
- Diagnostyka poprzez 16-biegunowe gniazdo diagnostyczne OBD
- Otwarte styki elementów i obwodów systemu pomiarowego
- Symulacje kodów usterek
- Stojak ma zamkniętą konstrukcję – wewnętrzne okablowanie nie jest widoczne
- Zasilanie: 12V z akumulatora lub zasilacza (akumulator i zasilacz nie wchodzą w skład wyposażenia standardowego)
- Wymiary ok. (wys. x szer. x szer.): 1820 x 1360 x 500 mm
- Waga netto ok.: 70 kg
- Konsola do 10 symulacji usterek ukrytych
- Bateria 12 V
- Zasilacz 220/12 V
- Narzędzie diagnostyczne OBD